Riure molt i sovint; guanyar-se
el respecte de les persona intel·ligents
i l'estima dels nens; merèixer l'elogi dels crítics
sincers i mostrar-se tolerant amb les traïcions
dels falsos amics; saber apreciar la bellesa
i trobar el millor en cada persona; deixar
un món millor; saber que almenys una vida
ha respirat més lliurement gràcies
a la nostra: això és haver triomfat.

Ralp W. Emerson

dimecres, 2 de gener del 2019

Horitzó 2019 ...

Ahir va començar un nou any. Tothom qui més qui menys comença l'any pensant o plantejar-se alguns desitjos o il·lusions a complir al llarg del nou any. Fa anys que vaig iniciar aquest blog per escriure sobre temes que m'interessaven. Molt de temps ha passat des de l'última vegada que ho vaig fer, massa temps, tant que ni recordo de que hi vaig escriure. 
Em proposo a partir d'avui recuperar aquest hàbit d'ordenar les idees a través de les paraules. Perquè sé que les necessito i perquè sé que vull seguir aprenent d'elles. 

En un any amb un horitzó incert en molts aspectes, penso que seran molts els temes interessants dels quals parlar, evocant pensaments, sentiments idees, etc. En ment un munt de projectes per endavant i, ara sí, les ganes i la força d'acomplir-los en aquest 2019.