Riure molt i sovint; guanyar-se
el respecte de les persona intel·ligents
i l'estima dels nens; merèixer l'elogi dels crítics
sincers i mostrar-se tolerant amb les traïcions
dels falsos amics; saber apreciar la bellesa
i trobar el millor en cada persona; deixar
un món millor; saber que almenys una vida
ha respirat més lliurement gràcies
a la nostra: això és haver triomfat.

Ralp W. Emerson

dijous, 28 de juny del 2007

Una nova llum...

Un estiu diferent és apunt de començar, i l'espero carregat d'un còctel d'emocions diverses.
Se'ns dubte el nou repte personal em farà tornar amb una nova visió del món i de les coses, però no vull pas haver d'esperar a tornar per anar compartint-ho. Així és que, tot i que lluny de casa i de la meva sempre estimada Barcelona, m'agradaria utilitzar un petit espai d'aquest blog per explicar-vos a aquells amb qui comparteixo el meu dia a dia i els diferents indrets de la meva vida, tot allò que vivencialment em colpegi més de la meva estada a Santa Cruz.
Aquí us espero, quan el "Jet lag" i la meva persona estigui situada. Desitjo poder cumplir el meu desig de fer-vos arribar notícies del viatge, i fer-vos-en partíceps també!!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Nena segur que el viatge t'anirà molt bé, disfruta-ho al màxim i empapa't de les sensacions i emocions que sentiràs i viuràs participant en una experiència com aquesta, jo crec que ha de ser inoblidable!I no pateixis que la gent que t'estimem esperarem a que tornis perque ens ho expliquis tot, així si ho faig jo l'any vinent tindré una bona mestra!;)
Et desitjo un molt bon viatge a Bolívia Nurieta,carpe diemmmm!!!!!
Un petonàs i una abraçada ben forta! CIAO! (no xe!!!)

Cerve ha dit...

Moltes gràcies!!! Marta... m'anima molt llegir les teves paraules. Com ve dius, CARPE DIEM... i que tremaoli el món!!

Un petó

Anònim ha dit...

Y la Ali que va y dice...
Ei! Nena, que bonico te ha quedao el blog! Bueno, que ya estás ahí... Que guay! Envianos noticias, seguro que tienes un montón de cosas interesantes a explicar. Recukerdos a Evo, y ya sabes, pídele que te regale un jerseicillo de esos de lana que lleva él, que me parece que se los teje su abuela a mano, je,je. Venga nena, disfruta a la experiéncia. Te admiro, de verdad. XAo!

Anònim ha dit...

Nuria t'he enviat un missatge al mòbil, quan ens ha dit ta mare que no podies trucar. M'he enrecordat que a Mèxic el tel. de la M. Mar automàticament va cercar la banda i el meu vaig posar-lo manuelment, i el de l'Anna no tenia la possbilitat de fer-ho i no xutava. A Europa es fa servir la banda 1800 i a America fan servir la banda 1900, no hem preguntis el perqué per que no ho se.
Que et vagi tot molt bé ja ens tindràs informats.

Anònim ha dit...

ola ola!!! suposo que ja deus haver retornat del viatget del finde no?
t'explico el meu planning: dimecres pujaré a calella a portar la meva supermega iaia Rosita i dijous vespre tornaré a bcn x dievndres anar a vila a l'assaig i dissabte xl matí sisisisiuuuuuuuu a sallagosa a fer 4-5 dies de relax i aire pur....sobretot fer km amb la bici nova de carretera sisiisisisi tinc bici new groga i negre jeje!!!! fa un mal el cul....
després de fer el tour ens instal.larem a sitges xq el calendari d'actuacions s'apreta iiiiiiiiiiiii no es pot fallar.....
aixó és tot!!!
mil petonets i disfruta moltíssssssssssssssim

Kristy