Riure molt i sovint; guanyar-se
el respecte de les persona intel·ligents
i l'estima dels nens; merèixer l'elogi dels crítics
sincers i mostrar-se tolerant amb les traïcions
dels falsos amics; saber apreciar la bellesa
i trobar el millor en cada persona; deixar
un món millor; saber que almenys una vida
ha respirat més lliurement gràcies
a la nostra: això és haver triomfat.

Ralp W. Emerson

dilluns, 13 d’agost del 2007

Ja sóc aki!

Després del periple per les Amèriques, ja torno a ser a casa. I com sempre que passa això, l'arribada està plena d'un seguit de sensacions contraposades: d'una banda les ganes de tornar, i de l'altra la tristesa de deixar tot el que has conegut de nou i que ara ja començava a formar part de tu.

Quan començava el viatge us mostrava el meu de desig de poder compartir a través d'aquest blog les experiències que al llarg del viatge s'anaven succeint. I per sort, ho he pogut complir, ha sigut molt maco poder anar sabent de vosaltres, al mateix temps que jo us explicava les meves diverses batalletes bolivianes. Hem produïa una gran alegria llegir els vostres missatges, era com si en el fons estiguéssim més aprop del que en realitat estàvem.

Ara toca tornar a la normalitat de Barcelona i comença a preparar un nou curs i nou any, que ara com ara es presenta molt prometedor i ple de coses noves. Per tant a partir d'ara deixo les aventures de Boívia enrera i començaré a escriure al blog amb l'objectiu amb que el vaig crear; donar a conèixer les meves opinions sobre temes que m'interessin que girin o no al voltant de l'esport, la cultura, i la societat en la que estem immersos.

Que passeu un bon final d'estiu, ben descansat i relaxat per començar de nou amb alegria el "curru"!!!

Petonets,

Núri@

1 comentari:

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.