Riure molt i sovint; guanyar-se
el respecte de les persona intel·ligents
i l'estima dels nens; merèixer l'elogi dels crítics
sincers i mostrar-se tolerant amb les traïcions
dels falsos amics; saber apreciar la bellesa
i trobar el millor en cada persona; deixar
un món millor; saber que almenys una vida
ha respirat més lliurement gràcies
a la nostra: això és haver triomfat.

Ralp W. Emerson

dimecres, 18 de juliol del 2007

Bon dia des de Sta. Cruz !!

Torno a ser aki per explicar-vos les últimes novetats. Que tampoc són moltes, eh? tot molt trankil... a ritmo boliviano, vaja.

De moment coneixent els nens de tots els llocs allà on vaig, i preparant algunes activitats per fer. Però la veritat és que la desorgantizació que es porten, i la passivitat que es gasten no ajuden gaire a avançar, i t'has d'anar adaptant a ells encara que es podria fer molt més del que es fa, si hi hagués més ordre. Una paraula que aki està una mica en desús en termes generals!!
Dia a dia continuu observant com aquest país és del tot extremista: cotxes luxososos, botigues del tot occidentals, restaurants cars .vs. una part molt pobre de gent que vagareixa pels carrers. No hi ha una classe mitja gaire amplia, i aquí a Santa Cruz això que hagi pujat l'Evo no motiva gaire... és la part on viu la gent més rica del país i està clar que el seu sistema no convenç. Tot i així l'ambient és trankil, de tant en tant hi han talls de carretera aprop de la Paz de miners que protesten, però de forma trankil·la, no us penseu.

De moment, que sàpigueu que si tot va bé, aquest finde marxem a fer la ruta del TXE. Pinta molt bé... estem tots il·lusionats!! O sigui que ja us explicaré que tal resulta, esperem que no torni el fred, creuem els dits!

Me n'alegro que tothom estigui bé per barna, disfrutant de la caloreta que de ben segur us fa, aki ara ja també en fa... un calor portable de jaqueteta de tant en tant.

CRIS, que us ho passeu molt rebé per Casablanca!! records a ta germana i res, fes moltes fotikis que quan torni ens hem de posar al dia!!

REYES, ja m'explicaràs que ha passat... tot bé però?? ja te l'enviaré el mòbil per mail, ok? Ah! i per LISBOA, com ha anat... dóna records a les xaies!!

TIA!! Molt rebé, això que m'escriguis en català, no passa pas res. Jejeje... com pots veure tot bé!! Vaig estant el dia de barna periòdicament entre uns i altres.

Apa, doncs... ens anem seguint mutuament, vagi bé.

Una abraçada,

Núri@

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola bonica!!!
Merci per haver-me enviat el mail amb el número de mòbil ;).Doncs estem bé, però en aquell moment ens vem fotre un susto dels grans...Estavem assegudes a ple dia en un lloc força cèntric quan de cop se'ns acosten dos paios amb males pintes i ens demanen un cigarro.Nosaltres vem dir que no en teníem, i acte seguit se'ns llencen a sobre, a mi em va agafar super fort pel braç i em volia agafar el mòbil, però jo em resistia, el que passa és que vaig veure que el tio es fotia la ma a la butxaca i només de pensar que es treuria una navalla o algo em vaig espantar i li vaig acabar donant el mòbil...Després van fotre el camp corrents...A la Raventós per sort no li van agafar rès.En fi un bon ensurt...Però ara ja està, tot ok,que és la cosa important!La resta de dies a Lisboa mb, per sort això va passar diumenge,que era el dia que ja marxavem...Lisboa és preciosa per això,eh?!:D
Bé, i tu pel que veig mb,no?Que fort això de que hi hagi aquests dos extrems tan bèsties a la ciutat de Bolívia,no?Quina injustícia...I lo dels nens que es droguen, quina llàstima...És sorprenent...A veure si amb els anys això es pot canviar, pk si ja és greu que els adults es droguin, encara ho és més que ho facin els patufus...En fi, no coment!
Nena i aquest finde vas a fer la ruta del Txe???Jo m'estic llegint la seva biografia, un bon totxu de llibre, però és interessant!T'envejo tb per aquest motiu,que lo sepas!!!jaajajja!;)Passeu-vos-ho molt i molt bé,okis?
Ara et deixo que he de continuar amb la feina cerve...Ja donaré records a les xaies de part teva, a veure si entren aquí i et deixen un missatget.
Vinga cuca un petó molt gran i una abraçada ben forta!Cuida't molt!
Fins la propera!:***
ciaoo!

Anònim ha dit...

Pedorraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!com estas????ja veig que força bé!!!!nena que interessant tot això que expliques, ja tinc ganes que tornis a ser aquí per a que m'ho expliquis tot i tot, llàstima que aquest any no vigilarem patis juntes que sino teníem tema per patis!!!!
per aquí tot força bé, bé menys avui que no he pogut anar a fer casal d'estiu pq tinc un queixal del seny que s'està dedicant a emprenyar, ves per on ara als 25 començaré a posar seny, t'ho creus Cerve???jejejeje...però bueno ja he anat d'urgències i m'han atiborrat amb pastilles per suportar l'arribada del meu preuat nou queixalet!!!
i re nena esperant amb ansia que sigui ja dimarts 31 per marxar cap a Lanzarote a no fer re de re, només prendre el solete!!!i deixar descansar a les neurones que ja els hi toca pobretes....
doncs re wapiiii marxo a fer de maruji, que com que no he anat a currar em toca fer el dinar i coses vàries, quasi que prefereixo anar a lluitar amb les feres que tinc que no estar a casa, no tinc remei ehhhhhh....
doncs re petarda disfruta molt i molt, i fes moltes fotosss que hem de fer un Pinacle ehhhhh!!!!!jajajajaja
un petonas al nasssssssssss!!!!!
la " Villa "

Mireia ha dit...

Hola guapa!!
Moltes gràcies per enrecordar-te de mi en un dia tan especial com és el d'anar afegint anyets. Ara ja als 30 li anem sumant, k vella m'estic fent!! Sort que l'Amadeu va al davant meu. Jejejeje!!
Molt xula la felicitació. Em va fer molt il·lusió rebre-la.
Osti que guay aquest cap de setmana, ha d'estar molt xula la ruta del Txe!!Ja ens ho explicaràs.
Per aquí ja comença a apretar la calor, molta xafegor i és per això que aquest cap de setmana també emigrem cap a la Granadella que encara que ningú s'ho cregui a la nit fa una rasca...i així ens recuperem una mica d'aquesta calor.
Vinga noieta, molts petonets i cuida't,
Mireia