Riure molt i sovint; guanyar-se
el respecte de les persona intel·ligents
i l'estima dels nens; merèixer l'elogi dels crítics
sincers i mostrar-se tolerant amb les traïcions
dels falsos amics; saber apreciar la bellesa
i trobar el millor en cada persona; deixar
un món millor; saber que almenys una vida
ha respirat més lliurement gràcies
a la nostra: això és haver triomfat.

Ralp W. Emerson

dimecres, 11 de juliol del 2007

Buenas!!!

No se si us arriben noticies d'aquestes terres pero fot una rasca, que feia anys que no feia per aquests barals. A la Paz ha nevat i tot.... jejejejeje.... ja he adquirit l'aspecte bolivià a tope: mocador, ponxet, mitjons de llana... però tot i així bé, tot ben tapat que no passi aire.

Reyes, creu-t'ho lo del Txe, ara bé... havia de ser aquest finde però amb la rasca potser ens toca esperar a anar-hi, que l'altiplà també està nevat.
RUT!!! kina ilu.... una pelegrina!!!! ja veus que m'han arribat molt rebe les teves paraules, la tecnologia potser l'ostia com be dius. Què tal per Vilafranca gaire caloreta?¿?¿ jejejejeje... és per contrastar la rasca que fot aki... coi de canvi climátic. Per cert!!!! ja us han arribat los horaris ?¿?¿... tic intrigaaaaaa...
Marta!! moltes gracies per escriure'm, però en tinc tantes pel món que agrairia que em donéssiu pistes per saber, quina sou??? jejejeje, per no cagar-la...


Ara ja he comencat a treballar, en un lloc que es diu Techo Pinardi.... són nens del carrers que van drogats pobrets, millor dit que es droguen pel carrer. A dins del centre per entrar-hi no hi poden anar, i allí se'ls hi dona un plat calent a la nit i lloc on rentar-se i dormir. Ho tenen molt ben muntat. Ahir i anàvem ben cagades, però no va resultar tant fort com ens ho esperàvem, encara que deu ni do el plan.

Per avui ho deixo aki.... fins la propera.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

olaaaaaa cerve!!ktal? xki caloreta enacar que avui ha fet un dia estrany i variat.
Ja vaig trucar a la teva mami i la vaig posar al dia i ja li vaig dir que l'aniria trucant per explicar-li les teves aventuretes!!!( n+ les que publiquis eee)
la helen avui no ha vingut a treballar xq es fa gran i li fa mal l'eskena...pobreta i m'ha abondonat amb la supermegaextramonitora!!!ja ja m'he rigut molt xq és pitjor que els nens...
sap una cosa!!!ja tinc les notes dels dos treballs.....mmmmmmm un 9,5 i un 8 uououououo!!! no m'ho puc creure
Vent del plà està megaextra liat, han pasat moltes coses noves ja t'explicaré.
ke més.....!!!!
aaa sí ahir vaig anar al metge: estic molmolt millor de l'espatlla, no m'ha fet la 3a infiltration, i d'aquí un mes he de tornar-hi xò ja puc anar fent coses sense pasar.me ueueueu

MIL PETONETS PORTET'T BÉ I DISFUTA
CHAO CHAO

Kristy

Anònim ha dit...

Nena només t'escric per dir-te que estaré 3 dies sense donar senyals de vida pk marxo a Lisboa amb la Raventós, així que dilluns ja tornaré a entrar per aquí,ok? Espero que tot segueixi igual de bé que fins ara cuca!
Molts petonets!!!ciao!

Anònim ha dit...

Ei Nuria!
A veure si penges alguna foto i podem veure la fila que fas, jejeje.. Amb ponxo i tot!
Per cert...soc la Marta Vázquez, jejeje. T'aniré llegint de tant en tant per veure com et va tot. Sembla que no estiguis tan lluny amb aquest post, pero ara quan entro al messenger, no hi ets...snif snif.

Petonets!

Anònim ha dit...

Hola Nuria!
Que sorpresa cuando he leido tu mail!!! Yo no tenia ni idea de tu viajecito, vaya vacaciones, si es que no paras. Yo he estado muy descolgada y me entero a estas alturas de que estas por esos otros mundos.
Espero que todo te vaya muy bien, y a la vuelta de las vacaciones a ver si nos vemos y nos contamos todo, que ya va tocando.
Muchos besitos!!!
Arantxa

Mireia ha dit...

Hola Núria!
Espero que el temps us hagi millorat, la veritat és que aquí ja fa una caloreta...diuen que ja tocava però ja estava bé com estava. Nosaltres aquest cap de setmana hem emigrat cap a La Granadella i allà sí que s'estava bé, una rasqueta per les nits!!
Ja em vaig posant al dia de les teves aventures bolivianes i ja tens raó, moltes vegades no sabem apreciar la gran sort que tenim, aquí suposo que amb poques coses estan contents i nosaltres sempre volem més i més coses.
Esperem que disfrutis a tope!!
Una abraçada ben forta i molts petons,
Amadeu i Mireia

Anònim ha dit...

Ei! Així que l'altre dia va ser el teu cumpleanys... pues res, felicitats, noieta! Aixó es mereix una celebració "per tot lo alt" amb cogollonada inclosa. Hem de celebrar que encara no tens 30 anys! (si es que sempre podría ser pitjor). També li hem de donar la benvinguda a la meva primera cana. Li he posat nom i tot: Canita Brava. I bueno, per aquí tot bé, jo farta del curro, i recuperada ja del susto que ens va donar el pare de la Teta. Aixó també s'ha de celebrar, que tot ha sortit bé! Un petonet, wapa, i quan tornis... t'estarem esperant (aixó es una amenaça, jo que tú m'ho pensaria si val la pena de tornar). Muacs!

Anònim ha dit...

Ei, que soc la ALi, la que ha escrit el comentari d'abans, que se m'ha oblidat de posar el nom (perdó)