Riure molt i sovint; guanyar-se
el respecte de les persona intel·ligents
i l'estima dels nens; merèixer l'elogi dels crítics
sincers i mostrar-se tolerant amb les traïcions
dels falsos amics; saber apreciar la bellesa
i trobar el millor en cada persona; deixar
un món millor; saber que almenys una vida
ha respirat més lliurement gràcies
a la nostra: això és haver triomfat.

Ralp W. Emerson

divendres, 27 de juliol del 2007

Adèu 28...

Hola de nou...

avui m'he llevat amb ganes de gaudir del meu últim dia en la preciosa edat dels "28 anyets", ja que demà com sabeu em faig una mica més gran. Aquest finde, a l'igual que l'anterior, marxem de ruta, aquest cop per les misiones de SAN JAVIER i LA CONCEPCIÓN. Diuen que és molt maco tot allò, i jo ja m'estic imaginant qual Jeremy Irons i Robert de Niro a "La Misión" ... ara, sense tan misticisme, i amb l'alegria d'un nou aniversari!! l'últim de la 2a. decena... joder com passa el temps!!
Pos na, el que deia... demà de matinada sortirem amb un altre preciós "micro", que ens estovarà el cul a salts durant unes quantes hores, per arribar a les boniques imatges paisatgístiques d'esglésietes i poblats típics d'aki.

Tot segueix bé, mica en mica la feina sembla tenir sentit. En algunes institucions més que d'altres, però el cert, és que els nens siguin com siguin són nens... ara ja els tenim tots al pot i podem treballar força bé amb ells, i tot i les múltiples dificultats que hi han la cosa funciona prou bé.
Pel que fa al grup de gent amb qui treballo és força maco i ens portem bé i això ajuda a la feina del dia a dia i a la convivència. Ahir mateix vam fer "l'amic invisible" tot sopant en un Restaurant" Cubano" i ens ho vam passar molt bé... Ja veieu que els contrastos són grans aki, passes d'estar amb els més humils a viure com a Europa en qüestió de minuts. Na, el teatre de la vida, que us he de dir!!

Apali, m'acomiado fins passat el finde, fins aviat!!!
Una abraçada,

Núri@

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Nurieta...

veig que ja t'acomiades fins després del cap de setmana i, com no sé gaire com posar-me en contacte amb tu, aprofitarem enguany aquest mitjà tecnològic per a enviar-te un "MOLTES FELICITATS" de cara a demà, 28 de juliol, quan faràs 29 anyets!!! No en faré broma ni escarni perquè ja saps que jo hi caic de quatre potes "after you", i ja no està la cosa per brometes!!! O sigui que comença un nou any a Bolivia i viu-lo tant intensament o més que tota la resta...

Ah, i per si de cas, 29 tirades d'orella, dos petons i una forta abraçada... Fins aviat!!!

Anònim ha dit...

tata!!! aix...si jo ja u se k aixo de fer-te gran a tu no t'emociona gaire...k te de dir jo¿? ne fet 18 i ja començo a sentir-me massa gran..jeje

com ja veus, es el primer cop k t'escric al blog..i tot i k ja fa alguns dies k soc a Bcn e psnat k el millor regal k podia fer-te ara mateix era akest, escriure't pel teu aniversari!! aixi k... MOLTES FELICITATS!!! i molts petons x la millor tata del mon!! ja saps k t'estimo molt i k sempre tare aki x tocar-te els nassos demanante favors kom el d'explicar-me nietzsche..

a! i un altre any vull k te m'enportis d vacances amb tu k ja sta be axo e..am lu k magrada a mi veure mon i tu viatjan sense la teva cosina...

Una abraçada molt forta!!

de la teva prima

P.S. pel k smbla aksta pagina va a l'hora boliviana, xo k sapigues k aki ja es 28, i ara la 1:55 del matí..com kestic de vacances...

Anònim ha dit...

uouououououououououo!!!!!!!!!!!!!29.....

MOLTES FELICITATS CERVEBOLIVIANA!!

MIL PETONETS

Kristy-Juli

Anònim ha dit...

PER MOLTS ANYS NURIETA!!!JA EN SÓN 29,EH?GAUDEIX DEL TEU DIA MENTRE ESTÀS DE RUTA!!!NO EM PUC EXTENDRE MASSA PK VAIG DE CUL NENA, PERÒ NO VOLIA DEIXAR DE FELICITAR A LA CERVE...;)QUAN ESTIGUI MÉS TRANQUI PROMETO DIR-TE ALGUNA COSA MÉS, JA SAPS QUE JO XERRO PELS DESCOSITS!:p
LO DICHO, PER MOLTS ANYS FLORETA!UNA ABRAÇADA MOOOOLT FORTA!CIAO!

Anònim ha dit...

Bona tarda!!

MOLTES FELICITATS CERVE!! Ahir et vaig enviar un sms, espero que t'arribés :-P

Que passis un bon dia!! i a la tornada ho celebrem!

Molts Petonets

Marta, la moni de Cervera

Mireia ha dit...

Hola guapetona!
ANYS I ANYS, PER MOLTS ANYS...!!!Ai, que t'acostes als 30, jejeje!! Espero que passis un dia molt especial en terres bolivianes. Molts petonets des de terres catalanes!!
Amadeu i Mireia

Anònim ha dit...

Hola acabo de llegir el teu ultim escrit i he vist els comentaris que t'han enviat, jo sols et puc dir desde aqui que espero que hagis pogut obrir el Hotmail i si no intenta-ho quan pugis.
Si en tens la oportunitat obre altaveus.......... La familia telerín

Petonets de tots