Riure molt i sovint; guanyar-se
el respecte de les persona intel·ligents
i l'estima dels nens; merèixer l'elogi dels crítics
sincers i mostrar-se tolerant amb les traïcions
dels falsos amics; saber apreciar la bellesa
i trobar el millor en cada persona; deixar
un món millor; saber que almenys una vida
ha respirat més lliurement gràcies
a la nostra: això és haver triomfat.

Ralp W. Emerson

dimarts, 5 d’agost del 2008

Ja soc a IRLANDA !!!

L'arribada molt rebe. Dublin es molt maco, una ciutat forca gran i ben comunicada. I Galway, que us en puc dir, resulta un lloc agradable, tranquil i amb una gent molt amable que es preocupa per tu sense ni tan sols demanar-los ajuda. Es una ciutat amb molt d'ambient, i que tot i ser tranquil.la, com us he dit sembla tenir molta vida.
I del lloc on m'hostatjo, que us en puc dir... una pijada de COLLONS!!!, Si, si, tal i com llegiu... la veritat es que de moment tot sembla correcte i que pot anar molt i molt rebe. Ja us ensenyare fotografies.
I res, comencare a passar ja, estic a l'escola i a la meva esquena tinc un munt de gent que vol entrar internet i aixo d'escriure amb traquil.litat result impossible. Amb la prova de nivell oral i escrita, ara esperem tots impacients on ens tocara... a veure "lo cafres", i saber a quin nivell ens toca... DIOS NOS ASISTAAAaaaa!!!
Apali, doncs... estic la mar de be, i amb una mica mes de pau. Records per tots en especial a la Mare, envieu-li de part meva una forta abracada.
A partir d'ara ja mirare d'anar escrivint a estonetes... petonets per tots!!
P.D: Perdoneu la ortografia, aquests teclats els accents i les "c" trencades no hi son. Trankils, encara me'n recordo d'escriure en Catala!!! jejejeje... almenys de moment...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ahir vaigs parlar am la mare. Esta mitganament be, va anar am la tia roser a la fira del canti de Argentona per la tarde i so va passar la mar de be i el divendres diu que anira a una excursio a Solsona.

Nos anari anan i tu ja diras a quin nivell tan possat...pigilla.

Fins aviat, molts petons.Ja li dire a la mare que estas be.

Anònim ha dit...

eooeoeo ktal? ja veig ke molt bé.
nos amunt i avall com sempre, vaig arribar diume de zermatt i dilluns vàrem pujar sallagosa fins ahir, i ara estarem x sitges fins dilluns que pujem a calella....

mil petonets i cuida't

Kristy

Cerve ha dit...

Hola Cris!!

molt rebe, ja veig que seguim al ritme de sempre per no variar. Feu-se un banyet de part meva perque aki d'aigua motla pero de banyet poc!!

petonets noiets!!

cerve